Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 10 januari 2012

10 Januari

Hej!

Jobbade idag 12-16. Det gick bra, tjatade massa med den andra assistenten om min högstadietid och vi delade historier. Blev rörd. Helt sjukt vad folk kan ställa till det ibland. Efter jobbet gick jag hem, ville bygga en snögubbe för vi har fått så mycket snööö nu! Men det var inte kul själv. Fiffi strosade runt i snön med mig en stund, men hon hjälpte inte till så mycket :O

La mig i soffan och kollade på hercules <3 Mysigt! Fiffi värmde mina fötter, jag frös och kände mig febrig. Men jag tror bara det var en inbillning! Glömde springa idag som jag tänkt men tänkte göra det imorgon när jag är ledig... ( :) )

Kollade nyss på svtplay när de hissade upp Stefan Livs tröja i taket. Det var känslosamt! Både mamma och jag grät. Resten av kvällen blir det och mysa med mamma, kolla på sista delen av hinsehäxan. Alright.


Lite bilder från idag och de fina snön ^^










1 kommentar: