Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 3 januari 2012

2 Januari

Tjaa, gick upp 11 idag, mamma och johanna väckte mig för vi skulle åka iväg till, särdal. Så jag gick upp vi åt frukost packade och hade oss i typ...  5 timmar haha innan vi åkte haha. :D Men när vi väl kom iväg så var det gött. Åkte biiil länge, jag tycker inte om att åka långa resor men johanna intalade mig att det var mysigt och då blev det de ^^ Ivar mös i mitt knä.

När vi kom fram till Särdal var det kallt. Men vi värde upp med brasa <3





Sedan åt vi kantarellpaj med rökt fläskfile och bog, muums. 


Mös i Soffan med filtar och raggsockor och så kollade vi på sommaren med göran. Supermysigt. Sedan blev det sent och vi gick och la oss, jag var uppe längst vilket innebar att jag fick välja om jag skulle sova hos mamma eller johanna. Jag kikade in hos mamma, hon hade brett ut sig över hela sängen... Kikade in hos Johanna likadant, men mest plats fanns ändå där.. Den platsen blev mindre och mindre då hon knuffade ut mig mer och mer. (inte med flit fick jag veta på morgonen) Hon var förvånade när hon skulle gå upp att jag låg där. xD Sedan sov jag, missade promenad till stranden för dom väckte mig inte och sa: du får skylla dig själv, haha tack :(

Tog ett kort från fönstret: Mys <3



3 kommentarer: