Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

lördag 7 januari 2012

6 Januari

Tjooo

Idag gick jag upp elva. Inväntade att klockan skulle bli tre så jag skulle gå till Hanna. Hon smsade och sa att jag skulle komma vid två. Pappa ville följa mig. Så vi tog en promenad allihoppa. Mamma jag pappa och assistenter mot Hanna. Solen sken och det hade kommit snööö!! Fint.



















Sedan fixade vi i lokalen hon och jag. Dukade, och dekorerade med ballonger och serpentiner. Sedan fixade vi oss och efter det hackade vi grönsaker och sen stekte jag massa köttfärs. Sedan kom Emelie och Martina, och efter det kom Antonia. Vi blev hungriga och folket var sega, men dm rullade in sakta men säkert: Mattias, Stella, Felicia, Jossan. Vi åt tacos, as god tårta och lekte lekar. Hanna öppnade presenter med! Hon fick jättefina saker.

Av mig fick hon denna boken. Ni får ett smakprov på en sida där nere.



God marängtårta med choklad som Hanna bjöd på.

På kvällen vid 8 kom killarna. Elvir Rebin Odisho Goriel Alen och Dawoud. Folk var ganska tråkiga och dansade inte, men det var kul att umgås. Hjälpte hanna städa och sedan vid typ halv 11 drog vi till stan. In på Sliver och dansade. Lite trögstartat i början men sedan blev det kul.







Nice nice. Klockan två stängde sliver och alla funderade vart man skulle ta vägen. Först var det tal om att alla skulle dra hem till Odisho och sova där. Men sedan ville alla hem. Så jag Stella och Hanna delade på en taxi eftersom bussarna slutade gå. Jag hade ont i huvudet, orkade inte gå hem så jag sov hos Hanna. Det var mysigt, vi låg och pratade läänge tills båda somnade.

3 kommentarer:

  1. Mys..! <3
    Önskar att jag hade vänner som firade min födelsedag så här. :)

    SvaraRadera
  2. Åh Sliver, vilken stor flicka du har blivit!!

    SvaraRadera
  3. Ja jättestor. Tjock nästan! ;)

    SvaraRadera