Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 20 januari 2012

20 Januari

HEJ!

Idag tog jag en långpromenad med fiffi genom stadsparken.




Fiffi gnydde till lite, då blev laman intresserad och gick fram till staketet. Den tittade på Fiffi som gick mot ett träd och verkligen följde henne med blicken hela vägen dit. Sedan tittade den på mig och jag blev rädd trodde den skulle spotta på mig xD

Fin utsikt.


Sedan efter det satt jag och ritade fan pic. Från serien glee. Tänkte jag skulle försöka måla alla karaktärer där ;D Började med Quinn.
Innan jag blev klar ringde mamma som hade handlat. Så jag hjälpte henne bära in och sedan gjorde jag klart bilden.

Resultatet:



 

Hon kanske blev lite tjockare. Eller så har jag tagit kortet i en konstig vinkel. Men nöjd blev jag :)

Åt revbenspjäll med mamma, gott.Sedan sappade vi igenom massa olika saker hela tiden. Ena stunden blev det ella den förtrollade, andra stunden var det på spåret, sen blev det skavlan och tillbaka till ella igen och  sedan somnade mamma efter jag gjort glass och chokladsås som vi åt. ^^

Nu sitter jag här och tänkte rita lite till. Det är kul när det går bra.

Okej imorgon ska jag jobba. Göttmos att tjäna pengar.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Gud vad duktig du är på att rita!!
    Lite kritik, hennes kindben ska vara mer markerat, lite mindre "strån" på ögonfransarna och så högre panna/smalar ansikte :))
    Tänder är ju sjukt svårt men dem har du verkligen lyckats med!!
    Men ja, haha lite tjock/bred är hon! ^^

    SvaraRadera