Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

fredag 13 januari 2012

12 januari

Så det gjorde jag.

Busy day today :)

Gick upp vid 11, lite senare än jag tänkt mig.. Letade upp en tröja, mina slitna mjukisbyxor och mina träningskor. Sedan satte jag på spotify och jogtracker och sprang iväg det gick bra :) Sprang 2.33 kilometer på 21 minuter. (gick lite emellanåt) Men det är väl ändå ganska bra för en otränad tjej som jag? :) När jag kom hem så gick jag ut med fiffi, sedan duschade jag, städade lite och drog iväg till hanna vid två. Det var snö, regn och blås kaos...  Satt hos henne en stund och förhörde henne o pratade om saker. Det var mysigt :) Efter det blev klockan 10 över tre och jag drog vidare till nästa ställe. Jobbet, för delegeing av medicin och sondmat. Det gick också bra, tjänade ju lite extra pengar på det ;) Efter det gick jag hem, hade överskottsengergi, ville göra något, var så sugen på pannkakor för hanna hade ätit det när jag var hos henne så ringde mamma och frågade om hon ville ha.

Det ville hon så jag stekte ett par stycken supergoda pannkakor. Mums!


Mådde så bra. Sedan så latade vi oss i soffan på kvällen jag målade vidare på mitt lejon som  blev färdig.

 
Fint? :)

Ciao!

4 kommentarer:

  1. Fint! blicken är kanske lite ofokuserad.. ^^ Och den övre högra huggtanden skulle kanske vara mer in mot munnen!

    SvaraRadera
  2. Förresten! Är inte du lejon Sofia?
    Det är coolt.

    SvaraRadera