Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

söndag 8 januari 2012

8 Januari

Kommer nog glömma bort att blogga när jag kommer hem från jobbet så tänkte jag gör det nu. Gick upp halv 10 idag för pappa skulle åka kvart över. Kom upp och väntade på att han skulle rulla ut till oss. Jag satt i vardagsrummet och mamma i köket, han valde att gå dit :) Så jag lyfte på rumpan och satte mig hos dom. Det var mysigt. Pappa var inte taggad på att åka tillbaka till furuboda men jag sa till honom att han skulle ge sig fan på att träna järnet! Då nickade han snabbt och gjorde vi "bump fists". Nice, då frågade jag igen om han var taggad nu, han nickade, jag log åt han, han log inte tillbaka, jag försökte fixa ett smile på hans mun med mina fingrar och då skrattade han och sen log han :D wooop.

Snart ska mamma och jag åka till eko, sedan ska jag jobba vid fem. Så kommer min dag typ se ut, imorgon ska jag försökta lyfta på rumpan igen och börja SPRINGA! hoppas jag klarar det. Jag har vart så "söt" denna veckan och ätit massa goa saker, så det ska jag också göra som helena: bara äta gottis på lördagar, kanskelite fredagsmys på fredagar med. :))) Så kanske man kan lyckas komma i form. Hade inte vart helt fel!

Okej, vi hörs kanske klockan 22 annars så hörs vi imorgon.

en bild på mig och min söta mamma från 7 december bjuder jag på idag! :)


Ciao!

2 kommentarer:

  1. Jag har varit så söt denna veckan...? :)
    Jag vill också träna men nu har mitt knä dött :(

    SvaraRadera
  2. HAhaha ska du BARA äta gottis på lördagar... och så kanske lite fredagsmys. :P

    SvaraRadera