Sofia Eva Elsa Rydberg

Laugh - Love - Live!

tisdag 24 januari 2012

21 Januari

Lördag.

Hände inte så mycket denna lördagen.
Gick upp vid 10 och löste melodikrysset med mamma och åt frukost. Det var mysigt. Efter det så drog mamma iväg och tränade, jag lovade jag skulle springa. Gjorde jag det? Ja :) Jag sprang en bit! Sedan slappade jag i min one piece innan vi skulle äta, Daniel kom på besök och åt renskav med oss mums! Sedan skulle jag dra till jobbet. Jobbade till klockan 10 och sedan stack jag hem. Var hemma några timmar, ritade massa, tills Hanna ville ses. Så jag tog på mig det varmaste jag hittade och gled till dalvik haha det var skithalt ute. Kom hem 2 och sov.

Helenas godis får det bli en bild på. Godis åt jag också massa denna lördagen! ^^


Ciao!

4 kommentarer:

  1. Ja inte så mycket gott godis, är du säker på att det är mitt? ^^

    SvaraRadera
  2. Det är ju min duk kom jag på nu..! :O
    Var det det jag fick av dig när du och Frida hälsade på!? :D

    SvaraRadera
  3. Ja det var inte så mycket gott godis där, men visste inte vad helena tyckte om xD Ja det är det godiset du fick helena ^^

    SvaraRadera